Kui Sa osasid telekanaleid ei näe, siis on Sul digiboksi sagedus muutmata!
Hea klient!
Seoses üleminekuga uuele tehnoloogiale, vajame ka Sinu abi. Tõenäoliselt oled saanud meilt uudiskirja, smsi, kõne või paberil kirja palvega muuta oma digiboksides sagedust, et pärast meiepoolset ümberlülitust oleks Sinu teleril jätkuvalt pilt ees. Täname kõiki, kes on seda juba teinud ja meid ka sellest teavitanud!
Anname teada, et vanal (muutmata) sagedusel, ei ole alates 15.11.2018 võimalik vaadata järgmisi kanaleid:
- Ren-TV
- PBK
- NTV Mir
Kui Sul on need telekanalid tellitud, kuid need ei tööta (ekraanil on värvilised triibud), palume Sul esimesel võimalusel oma digiboksi sagedust muuta. Juhendi selleks leiad siit: https://www.home3.ee/sagedus/
Juhul, kui sageduse muutmisel esineb tõrkeid, aitavad meie klienditeenindajad Sind meeleldi. Ühendust saad nendega telefoninumbril 698 9000 (E-P 9.00-21.00).
Anna meile palun teada kui Sul sageduse muutmine õnnestus, selleks saada e-kiri sõnaga MUUDETUD aadressile kuldklient@tvplay.ee
TVPlay Home lülitub uuele platvormile 22. novembril ning siis puudutab see juba kõiki kanaleid.
Sinu TVPlay Home