Esileht
Klientidele
Järelvaatamine
Mis asi on järelvaatamine?

Järelvaatamine on TVPlay Home uus mugav teenus, mis võimaldab filme, sarju ja saateid vaadata endale sobival ajal.

Kas järelvaatamisteenus on mulle tasuta?

Jah, järelvaatamisteenus on TVPlay Home kliendile tasuta.

Kes ja kuidas saab kasutada järelvaatamise teenust?

Järelvaatamise teenust saavad kasutada kõik TVPlay Home (Viasati) kliendid, kellel on hübriid-digiboks. TVPlay hübriid-digiboksi tunned ära seadme esipaneelil oleva TVPlay kirja järgi. Selleks, et järelvaatamise teenust kasutama hakata, peab Sinu digiboks olema ühendatud internetiga.

Mul ei ole hübriid-digiboksi, kuid soovin järelvaatamise teenust. Mida ma selleks tegema pean?

Selleks on vaja Sinu praegune digiboks välja vahetada. Võta palun lisainfo saamiseks ühendust meie klienditeenindusega telefonil 698 9000 (tavatariif) või saada meile kiri hoolime@tvplay.ee. Oleme avatud iga päev 9.00-21.00. või tule meie esindustesse https://www.tvplayhome.ee/kontakt/esindused/

Milliseid võimalusi järelvaatamine mulle annab?

Järelvaatamise teenusega saad vaadata:

  • TVPlay Home telekanaleid reaalajale lisaks ka tagant järele. Võid tele-eetris olnud saateid, sarju ja filme vaadata lausa 7 päeva hiljem. See annab võimaluse vaadata just neid saateid, mida soovid ja just siis kui Sinule sobib. Saad telekava peal liikuda 7 päeva ajas tagasi ja vaadata valikus olevaid saateid. Võid neid pausi panna ja hiljem edasi vaadata, võid kerida edasi ja tagasi ning põnevaid kohti uuesti vaadata.
  • TVPlay Home Videomaailmas on reklaamivabalt järele vaadatav kogu sisu, mis on saadaval erinevatel TVPlay platvormidel.
Kuidas Videomaailmas olevaid saateid vaadata?

On kaks võimalust, kuidas Videomaailmas olevat sisu vaadata.

  1. Mine põhimenüüsse ja vali „Videomaailm“ või vajuta digiboksi puldil nuppu „VOD“.
  2. Mine põhimenüüs otsingusse ja otsi sisu, mida Sa vaadata soovid.
Milliste telekanalite saateid saan järele vaadata?

Järelvaatamise teenust kasutades näed neid telekanaleid, mis on Sinu kanalipaketis.

Selleks, et saada aru kas vaadatav telekanal on järelvaatamise funktsiooniga, tuleb põhimenüüst valida saatekava ning vaadata, kas telekanali nime kõrval on järelvaatamise ikoon.


Järelvaatamise ikoon

Kas kõiki saateid saab järele vaadata?

Kui kanal on Sul tellitud ja kanalil on järelvaatamise teenus, siis saad ka kõiki saateid järgi vaadata.

Kas ma saan võimalusel muuta pealelugemise või subtiitrite keelt?

Jah, keelevalikuid saab muuta digiboksi menüüs või puldilt AUDIO nupu valikuga.

Miks osadel telekanalitel on järelvaatamine ja osadel mitte?

Järelvaatamise võimalus sõltub telekanali edastamise õigustest.

Kas järelvaatamisest näeb ka täiskasvanutele mõeldud sisu?

Jah, kui Sinu tellitud pakett seda sisaldab.

Kuidas ühendada digiboks Internetiga?

Selleks, et saaksid hakata kasutama järelvaatamisteenust, peab Sinu digiboks olema ühendatud internetiga: kaabli või WiFi abil.

  • Kaabelühendus – ühenda digiboks internetikaabliga.
  • WiFi – mine digiboksi peamenüüsse, vali „Seaded“, „Süsteem“, „Wifi seaded“, vali WiFi võrk ja sisesta parool.

Kui digiboks on kaabelühendusega interneti ühendatud, ilmub põhimenüüsse roheline LAN pistiku sümbol või Wifi tähis. Oluline on silmas pidada, et sümboli olemasolu näitab, et digiboks on edukalt ruuteriga ühendatud, mitte, et internetiühendus on olemas.

Kas minu digiboks jääb internetti kui ma televiisori vaatamise lõpetan?

Kui digiboks välja lülitatakse, katkeb ka internetiühendus ning vastupidi, pärast boksi sisse lülitamist taastub varasemalt loodud internetiühendus.

Kui kiire peab olema minu internetiühendus, et kasutada järelvaatamisteenust?

Tavalise SD pildikvaliteediga sisu vastuvõtmiseks peab allalaadimise kiirus olema minimaalselt: 1,2Mbps. HD pildikvaliteediga sisu jaoks alates: 2,2Mbps. Süsteem üritab alati näidata parima võimaliku pildikvaliteediga telepilti sõltuvalt interneti kiirusest.

Kuidas töötab järelvaatamise teenus väga aeglase või katkendliku internetiühenduse korral?

Telepilti näidatakse 1-minutilise varuga. See tähendab seda, et kui internetiühendus katkeb, käib pilt ekraanil veel ühe minut edasi ning jääb siis seisma. Kui internet on ühtlaselt väga aeglane, edastab süsteem automaatsemalt madalama kvaliteedilist telepilti.

Kas väga aeglase või katkendliku internetiühendusega on siiski võimalik järelvaatamise teenust kasutada?

Kahjuks ei.

Kui palju Interneti mahtu kasutab järelvaatamise teenus?

Sõltub internetiühendusest. SD-kvaliteedis sisu umbes 500MB/h ja HD-kvaliteedis sisu umbes 1GB/h.

Kas ma saan sisu alla laadida ja salvestada?

Järelvaatamise teenusel puudub saadete salvestamise võimalus.

Mida teha kui VOD (VIDEOMAAILMA ehk voogedastusteenuse) funktsioon ei tööta?

Kõigepealt vaata, kas põhimenüüs on WiFi või kaabelühenduse tähis LAN. Kui WiFi tähis on olemas, kontrolli, kas seade on õiges WiFi võrgus – „Seaded“, „Süsteem“, „Wifi seaded“, vali WiFi võrk. Kui kõik on korras, kontrolli mõnes teises seadmes sama WiFi võrgu ühendust.

LAN kaabliga ühenduse korral vaata, kas põhimenüüs on LAN tähis olemas? Kui tähis on olemas, aga internet puudub, siis kontrolli ruuteri seadeid.

1 / 3

Sisesta oma andmed ja soovid.

Sinu nimi
Telefon
E-mail



Teade edukalt edastatud

Sinu kiri on edastatud, täname!

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kasutuskogemust. Kui jätkad meie lehekülje kasutamist, nõustud küpsiste kasutamise põhimõtetega. Vaata, kuidas küpsistest loobuda siit.