Esileht
Klientidele
Üldised küsimused
Elan linnas/ elan maal – Kas minul on ka võimalik TVPlay Home teleteenust kasutada? Kas selleks on kaablivõrku ka vaja?

TVPlay Home teleteenusega saavad liituda kõik, kellel on sobivad võimalused satelliitantenni paigaldamiseks. Viasati digiTV vaatamiseks ei ole kaablivõrku vaja, sest Viasati digiTV põhineb satelliidilevil. See tähendab, et igal vaatajal on oma satelliidikomplekt – antenn, vastuvõtja e. tüüner ja vaatajakaart. See tagab, et Viasati digiTV on võrdselt hea kvaliteediga üle kogu Eesti, nii linnas kui ka maal. Kui miskipärast satelliitantenni paigaldada ei ole võimalik, saab valikut TVPlay Home telekanalitest tellida ka meie koostööpartneritelt: Telia, Elisa ja STV.

Kuidas digiTV komplekti paigaldada?

Paigaldusjuhendid on komplektiga kaasas, aga soovitame kasutada professionaalseid paigaldajaid.

Kas on võimalik vaadata digiTVd mitmest erinevast televiisorist?

Et vaadata erinevaid saateid mitmest erinevast televiisorist, on iga televiisori juurde vajalik erinev digiboks ehk tuuner. TVPlay Home pakub võimalust vaadata digiTVd korraga kuni neljast televiisorist. Selleks tuleb juurde tellida lisavaatajakoht/-kohad.

Miks minu esimene arve on nii suur?

TVPlay Home arveldus toimub ettemaksupõhiselt. Sinu esimesel arvel kajastub mitu arveldusperioodi ning liitumistasu.

Näide:

– TVPlay Home Kuld 16.08.2018 – 30.08.2018 (põhipaketi kuutasu, alates liitumise päevast)
– TVPlay Home Kuld   1.09.2018-  30.09.2018 (põhipaketi kuutasu jooksva kuu eest)
– TVPlay Home Kuld 30.09.2018 – 01.10.2018 (ettemaks järgmise kuu eest)

Pidades kinni maksetähtajast, on edaspidi Sulle esitatavad arved ühe kuu kohta ette.

Näide:

– Septembri alguses saad arve oktoobrikuu eest.

Tasusin arve, miks teenus on endiselt suletud?

Teostatud makse laekub Sinu kliendikontole järgmisel tööpäeval. Peale makse laekumist avaneb teenus automaatselt juhul, kui arve tasumine toimus täies ulatuses.

Teenuse kiiremaks avamiseks helista meie klienditeenindusse 698 9000.

Kuidas peaksin toimima, kui olen arve tasumisega hilinenud ja telepilt seetõttu suletud?

Kui telepildi signaal on ajutiselt suletud võlgnevuse tõttu, on kiireim viis selle taastamiseks tasuda võlgnevus iseteeninduse kaudu. Sellisel juhul taastatakse teenus 15 minuti jooksul.

Miks minu põhipaketi kuutasu on muutunud?

Põhjus võib peituda selles, et

– kampaaniapakkumise raames saadud soodustus on lõppenud;
– läbi on saanud lepingu sidususperiood;
– unustasid, et oled teinud paketivahetuse.

Miks ma pean tasuma arve, kui soovin lepingu peatada?

Enne lepingu peatamist tuleb tasuda kõik arved. Kui leping peatatakse, siis pikeneb Sinu poolt tasutud arve periood vastavalt peatatud ajale.

Näide:

Pakett TVPlay Home Kuld 1.09.2018 – 30.09.2018 (esitatud arve)

– Soovin peatada lepingu alates 01.09.2018 – 01.10.2018
– Peale esitatud arve tasumist muutub arveperiood – TVPlay Home Kuld 1.09.2018 – 30.10.2018 ning seega on ettemaks oktoobrikuu kuutasu eest tasutud.

Miks ma eelmisel kuul arvet ei saanud?

Võimalik, et arve küll koostati, kuid see ei jõudnud mingil põhjusel kohale. Sellel võib olla mitu põhjust.
– TVPlay Home saadab e-arveid e-posti aadressile, mille klient on meile teatanud, seetõttu on oluline, et muudatustest aadressis ka meid kindlasti teavitataks;
– e-arve ei lähe kohale ka juhul, kui postkast on täis;
– kuna erinevad meiliserverid käituvad erinevalt, võib mõnikord juhtuda, et arve liigitatakse automaatselt hoopis rämpspostiks. Seetõttu tasub kadunud e-arvet otsida ka oma postkasti kaustast nimega Rämpspost (Junk e-mail, Spam). Reeglina on võimalik seejärel TVPlay Home lisada usaldatavate saatjate hulka, et edaspidi jõuaks arve ilusti postkasti;
– juhul, kui oled kolinud – kas oled teavitanud meid oma uuest postiaadressist?
– SMS teavitus – kas oled meid teavitanud oma uuest kontaktnumbrist?

Millal on arve maksetähtaeg?

Arvete tasumise maksetähtaeg on iga kuu 25. kuupäev.

Mis on makseviivitustrahv?

Makse hilinemise korral on TVPLay Home`l õigus küsida makseviivitustrahvi 4.00 EUR.

Mida teha kasutuna seisva TVPlay Home vaatajakaardiga?

Vastavalt AS TV Play Baltics lepingutingimustele on kaart TVPlay Home omand. Kliendil on kaardi kasutamise õigus lepingus sätestatud tingimustel. Klient on kohustatud kasutuna seisva vaatajakaardi meile tagastama 5 päeva jooksul. Vaatajakaardi saad tagastada sobivasse TVPlay Home teeninduskeskusesse. Juhul, kui Sa ei leia sobivat kohta, saad tagastada vaatajakaardi postiga, aadressile Pärnu mnt 67A  Tallinn 10134.

Viitenumber

Kasuta arve tasumisel alati viitenumbrit. Nii laekub makse õigele arvele.  TVPlay Home viitenumber on arvepõhine. Seega tuleb arve tasumisel kirjutada alati eraldi viitenumber ehk selle arve number mida soovite maksta.

Kui viitenumber puudub, kuidas saan arvet tasuda?

Sel juhul tuleb märkida maksekorraldusel selgituse lahtrisse oma kliendi ja makstava arve number. Viitenumbrit on võimalik vaadata iseteenindusest “Minu arved” alt.

Kuidas saan lepingut lõpetada?

Lepingu lõpetamise soovi puhul palume helistada telefonil 16 788 või 698 9000. Kindlasti palume tutvuda ka lepingu tähtaega ja lõpetamist käsitlevate lepingu punkt 9 “Lepingu tähtaeg ja lõppemine”.

Mida teha oma kasutult seisva TVPlay Home digiboksiga?

Kui Sa ei vaja enam oma vana digiboksi, siis palun utliliseeri see või too meie klienditeenindusse. Nii saad kindel olla, et hoiad loodust ning seisad jätkusuutliku tarbimise eest.

1 / 3

Sisesta oma andmed ja soovid.

Sinu nimi
Telefon
E-mail



Teade edukalt edastatud

Sinu kiri on edastatud, täname!

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kasutuskogemust. Kui jätkad meie lehekülje kasutamist, nõustud küpsiste kasutamise põhimõtetega. Vaata, kuidas küpsistest loobuda siit.